Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket i pregledate ga detaljno. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi, ugnječenje), paket ne bi trebalo da preuzmete . U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate putem sajta, telefonom na broj +381 60 14 90 960 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@lumer.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzimanje pošiljku. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24 h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate putem sajta, pozovete telefonom na broj +381 60 14 90 960, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@lumer.rs i opišete detalje reklamacije. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (LINK), molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice.